Benvolgudes famílies:
Ens complau fer-vos partícips d’un esdeveniment solidari de caràcter esportiu al municipi de Sant Pere el proper sis d’octubre.
L’associació esportiva La Força Xtrem Sant Pere, una associació sense ànim de lucre que, sota el paraigües de l’hospital Sant Joan de Déu, promou la bicicleta de muntanya, tot donant a conèixer el territori amb un únic objectiu: Recaptar el màxim possible per la lluita contra el càncer infantil i quina millor institució en el nostre país que l’hospital Sant Joan de Déu.
No és una iniciativa nova, de fet és la quarta edició, fruit de l’esforç dels voluntaris, de l’Ajuntament, Sant Pere de Vilamajor, la Diputació de Barcelona, empreses, comerços i particulars del nostre entorn.
Esport no ha d’estar renyat amb gaudir en família d’un entorn privilegiat com tenim a casa nostra, per això es desenvoluparà paral·lelament a les més “xtrem”, una pedalejada de 10 quilòmetres per nenes i nens més grans de sis anys.
L’objectiu és arribar enguany als cinc-cents participants, i ser un referent en l’organització d’esdeveniments solidaris. Gràcies a la vostra ajuda es podrà ampliar en un futur l’oferta esportiva als col·lectius més desfavorits i/o amb necessitats especials, dissenyant rutes que puguin assolir i gaudiran també d’aquest racó privilegiat que és Sant Pere de Vilamajor i el Montseny.
Estarien molt agraïts de tenir el vostre suport encara que només fos en l’àmbit de les xarxes socials o, fins i tot, si teniu la voluntat d’aportar directament a la Fundació Sant Joan de Déu. Us adjuntem el projecte que inclou les adreces.
Associació esportiva La Força Xtrem Sant Pere
Inscrita amb el número  18625 al Registre d’Entitats Esportives de la Generalitat  de Catalunya .
Rosa Maria Jubany i  Pere Cabrera
667 91 74 01              656 55 38 68